elzegrekruiter.reismee.nl

Swaziland

Het is Dinsdag 14 febr.

We gaan richting Swaziland, een koningkrijk in Zuid Afrika, een geweldige natuur en omgeving, heel bergachtig vergelijkbaar met bv. Oostenrijk, werkelijk fantastisch.

De paspoortcontrole was wat ingewikkeld, de bus moest leeg de grens over, dus wij lopend naar de grensovergang Zuid Afrika om de nodige stempels te verkrijgen, en lopend naar de grenspost Swaziland voor stempels.

In het niemandsland tussen Zuid Afrika en Swaziland kregen we een werkelijk schitterend optreden van een groep zangers en zangeressen, het werd echt een fantastisch optreden met diverse kippevelmomenten vooral tijdens het stuk Amazing grace, maar tijdens de gehele optreden konden de mensen van de groep de ogen niet droog houden werkelijk geweldig.

Na dit geweldig optreden gingen we naar onze onderkomen Hawan Resort in Hawana, dit hadden wij echt nog nooit meegemaakt, soort lemen hutten, heel vreemd model, geen kranen op de wasbak of bad, maar gewoon koperen pijpjes, echt bijzonder, maar het werkte wel. s.avonds heerlijk gegeten, en leuke bijkomstigheid was, dat Henry jarig was, en tracteerde op een drankje, dus dolle pret..

Zwasiland, een geweldig land v.w.b. natuur, echt heel erg mooi.

Morgenvroeg weer richting Zuid Afrika na een onvergetelijk verblijf in Swaziland.

Hou die blinkant bo, groet Elze en Gre

Anneke Kruiter

Echt jarig of eh....
De koperdievengekte daar nog niet toegeslagen zeker? anders hadden jullie koperen pijpje gehad, haha.
lekker genieten hoor en groetjes van ons.

Heika en Elzo

Goed naar de zin lees ik. Geen tijger gezien? Klopt. Die zitten hier in het dierenpark in Emmen. Verder een goede reis.
Groetjes, Heika en Elzo