elzegrekruiter.reismee.nl

Stakende Franse cabine personeel Air France

Staking Air France

Hebben wij dat, stakende cabinepersoneel. Eerst zouden we met de KLM gaan, daarna werd het Air France, en het is nu dan weer KLM, maar dan intussen wel een dag ingeleverd.

Maar goed, toch maar positief blijven, en uitzien naar ons vertrek van Donderdag om 10.00 uur vanaf Schiphol, waarna wij s.avonds om ongeveer 22.00 uur aankomen in Johannesburg.

Ook wilden Gré en ik op de avond van aankomst in Zuid Afrika onze familie bezoeken in Pretoria, die wonen nl. 5 minutenbij het hotel vandaan, ook dat is niet mogelijk omdat het bij middernacht is als wij in het hotel aankomen.

Gelukkig komt Henk (onze achterneef in Pretoria) s.avonds naar het hotel om ons toch nog even te spreken en zien, dat is dan ook het enigste wat mogelijk is. jammer maar helaas.

De volgende morgen gaan we al vroeg de geplande stadstour maken, en gaan daarna gelijk door naar onze volgende bestemming Tzaneen, een lange rit.

Groetjes Elze & Gré

Anneke Kruiter

Hallo Elze en Gré, nou wat een vervelend begin. Hopelijk geen sneeuwbuien donderdag, zodat alles verder volgens plan verloopt. Balen zeg, dat wanneer je zo dicht bij je familie verblijft dan toch niet in de gelegenheid bent om langs te gaan. Een goede reis en op naar de zon!
Liefs

Henk Schuring

Lieve familie en vrienden,
Het is gelukt, ik heb Elze en Gré en Hans en Harma in de foyer van Arcadia Hotel ontmoet. Ze zijn met de toerbus vanaf Jhb luchthaven naar Pretoria gereden en kwamen zo ongeveer net na 12 uur (s'nachts) bij het hotel aan. Het was heel goed om elkaar te zien en even te praten. Dit is de eerste keer dat we elkaar in levende lijve konden zien en horen. Elze is een achterneef van mij aan vaderskant. Mijn grootmoeder was Geertje de Groot en Elze's grootvader was Harm de Groot, een broer van Geertje, dus zijn we echt familie van elkaar!! Bedankt Elze, Gre, Hans en Harma voor jullie kado's (drop, chocola en stroopwafels) daar houden we nog steeds van, ondanks dat we al 60 jaar in ZA wonen. Heel fijn dat je ook de twee boeken voor me meegenoen hebt Elze, baie dankie. Geniet van jullie vakantie in ons mooie Zuid-Afrika en schrijf je verhalen op je blog. We hopen jullie weer te zien op de luchthaven, wanneer jullie DV op 2 Maart weer vertrekken naar Nederland.

Alles van die beste

Totsiens

Henk Schuring,
Pretoria
Zuid-Afrika

Harm en Janny Kruiter

Hallo Elze en Gré.

Leuk om jullie te volgen op je blog.
Tot de volgende keer .
Groetjes ook aan Harma en Hans, en heel veel plezier.

fam Basjes

Wat ontzettend leuk dat jullie, jullie achterneef toch hebben ontmoet!!!! Echt gaaf!!!! We genieten van jullie verslagen, dus op naar het internet!!!!

Veel plezier en de groetjes aan mijn ouders!!!

Groetjes, Ronald, Laura, Mike en Amy

netty en piet schagen

hallo daar het het is 17 02 2012 we komen net uit
nijkerk we hebben op kim gepast maar we zijn blij
dat het zulk fijn weer is We wachten vol verwachting
op de mooie foto,s daar uit dat verre afrika veel plezier nog en de gtoetjes van ons