elzegrekruiter.reismee.nl

Kaapstad

Maandag 27 febr., Vandaag neemt een deel van de groep afscheid van de rest van de groep, Peter en Adrieene, Daan en Ria, en Henny gaan terug omdat hun vakantie erop zit, wij blijven nog tot Donderdag, en komen dan ook weer naar Nederland. Vandaag een ontspannen dagje gehad, het busreizen is over, en we gaan nu op eigen gelegenheid de dagen vullen. Vanmorgen op tijd naar de lokale markt gelopen, en bijna de hele dag een beetje ronfd gezworven in Kaapstad. De lokale markt kan je een beetje vergelijken met China Town in Azie, ook dezelfde artikelen proberen ze aan de man te brengen, en het spel van afdingen kan dan beginnen, en hebben we ook veel gedaan. Ook even een terasje gepakt en mensen gekeken, prachtig hoor, het was erg druk wat logisch is voor een stad als Kaapstad met ze.n 3 miljoen inwoners. Maar het is een prachtige stad die aanleunt tegen de bergen, erg mooi. In de middag naar de kamer gegaan om mijn laatste inhaalslag te doen wat reisverslagen betreft, en eindelijk ben ik dan op de datum aan het schrijven. Vanavond om 20.30 uur afscheid genomen, en de vertrekkende mensen uitgezwaaid, het was heel duidelijk zichtbaar dat er binnen de groep iets gegroeid was van saamhorigheid, maar goed ze zijn weg, en morgen gaan we met zen 4 tjes, Hans en harma en Gre en ik naar de Tafelberg, tenminste als het goed weer is, want vaak zie je de tefelberg met zijn bovenkant in de mist waardoor het geen zin heeft om naar bovente gaan, je kan dan helemaal niets zien beneden als vergezicht. Beste mensen Baie dankie vir die reaktie, en tot morgen. Elze en Gre

Anneke Kruiter

Natuurlijk is het gezellig met zo'n groep en je ziet veel met een gids erbij maar zo lekker in eigen tempo rondlummelen heeft ook z'n charme hé.
Geniet van jullie laatste dagen en maar veel afdingen op de leuke hebbedingen.
hopelijk hebben jullie morgen "helder zicht"

Ed

Heel leuk om jullie zo een beetje te kunnen volgen.
Mooie foto's. geniet van die laatste paar dagen.
Gr Karin, Ed, Julian en Kaylee

Wil Verkooijen

Gre en Elze, ik heb jullie reis steeds gevolgd en ben wel een beetje jaloers hoor. Maar jullie hebben het verdient. Geniet de laatste dagen nog even de dan back to Holland.
Groet Wil Verkooijen

netty en piet

het is vandaag 28 02 2012 dat wij dit briefje even
naar jullie toe sturen .hET zit er bijna op we hopen dat
je nog heel fijn van de tafel berg kan genieten NUGROETJES VAN ONS,en geniet er van doei

foveldhuis

Hoi Gre en Elze
Geniet nog maar even en ik wens jullie een goede reis terug bedankt voor jullie reisverslagen groetjes Fokeltje