elzegrekruiter.reismee.nl

Aankomst Zuid Afrika

Zo mensen we zijn dan toch aangekomen in Zuid Afrika, wel wat later vertokken van Schiphol, maar verder was de vlucht voorspooedig, en we kwamen aan om 11.30 uur in ons hotel.

Wij lopen de trap op bij het hotel, en wie staat ons daar op te wachten ? Henk Schuring onze neef die in Pretoria woont vlak bij ons hotel, geweldig, alleen jammer we hadden maar even omdat Henk de volgende dag moest werken en wij moesten de volgende morgen weer vertrekken naar onze volgende lokatie, hebben natuurlijk veel inform,atie uitgewisseld, en kado.s uitgewisseld, nogmaals geweldig hoor. Pretoria is ook de stad van de Jacaranda boom die in het voorjaar de hele stad paars kleurt.

De volgende morgen om 8.15 uur weer de bus in voor een stadstour, en aansluitend een lange rit van 400 km naar Tzauneen country lodge, de reis was geweldig, mooie natuur, goede wegen, en veel heuvels en bergen, Momenteel zitten we aan een heerlijke borrel in de tuin van onze lodge, dus proost.

De temperatuur is geweldig, op dit momrnt een gevoelstemperatuur van meer dan 30 graden, maar best uit te houden.

Zo mensen, de volgende reisverslag zullen wij er wat fotomateriaal bij te doen, dus tot morgen en de harteklijke groeten

Anneke Kruiter

fijn dat jullie goed aangekomen zijn! En ook nog zo'n ontvangst, helemaal geweldig. Geniet van alles, lieve groet van ons beide

Irene, Harold en Alyssa

Blij dat jullie goed zijn aangekomen en wat een heerlijk weer zeg. Fijn dat er toch live contact is geweest van je neef, leuk hoor. Die zal nu al wel misselijk zijn van de dropjes hahaha Heel veel plezier en ben erg benieuwd naar de foto's

Jan en Riet de Jonge

Bofkonten we zijn nu jaloers op jullie, de temperatuur verschil met jullie is ongeveer 37 graden. Maar nog veel plezier.
Groetjes Riet en Jan

Albert en Marie Kruiter

Wat jammer dat je nou niet mee kon doen aan de elfstedentocht. Wat een temperatuur bij jullie zeg. Veel plezier gewenst. We zullen jullie volge. Groeten, albert en marie.

Wil Verkooijen

Elze, ik volg jullie reis en zo te lezen gaat het naar wens. Fijn dat jullie genieten van al het mooie er omheen. Lekker uitrusten en ik wacht het volgende verslag af. Groet Wil

Wil Verkooijen

Elze en Gre, Vooral die banjer jij weet toch hoe oneline werkt. Grapje Elze we ouder in deze techniek, maar blijf genieten en sla alles toch even digitaal op. Hopelijk een wereld vakantie en we lezen het wel.Hee maatje geniet en wij staan lekker in de regen. Groet Wil Verkooijen

Wil Verkooijen

Eindelijk weer in de lucht. Het gaat jullie goed nou hier ook in Heerhugowaard. Groet Wil

Wil Verkooijen

Het gaat goed deze gigantische trip. Zo te lezen zien jullie beide heel veel.Afsluiting van een dag is meestal eten en drinken, geniet ervan. Groet Wil

Fred en Ank Dekker

Zo te lezen hebben jullie het aardig naar de zin.
Veel plezier en we blijven jullie volgen