elzegrekruiter.reismee.nl

Tzaneen en Hoedspruit

Hallo Allemaal,

Vrijdag 10 febr. gaan we vanuit Pretoria naar Tzaneen en via de panoramaroute naar Hoedspruit, daar hebben we overnacht in een Rondavel, een rond huisje met een rieten puntdak, heel apart, en bloedheet omdat je in zo,n huisje verstoken bent van airco, koelkast en andere gemakken, dus heel traditioneel zonder pracht en praal, maar goed om mee te maken. Onderweg hebben we Pelgrimsrest aangedaan om lekker even te shoppen en bij te komen van de busrit.

De panoramaroute, een geweldig stuk natuur met allerlei atracties zoals de zg. kookpotten, een aantal gaten in de rotsen die uitgesleten zijn door het water, heel bijzonder en mooi, verder de Berlin Falls, een prachtige waterval, Gods Window, een prachtige uitzicht waar je ontzettend ver kon kijken de prachtige natuur in, en de Bly River. kortom allemaal geweldige momenten om nooit te vergeten.S.avonds een gezamelijke diner als totale groep, en erg gezellig.

Wij hebben een heel goede groep, kunnen het goed metelkaar vinden en hebben een hoop lol, onze chaffeur is Andre, en onze reisleider is Johan, beide heren zijn Zuid Afrikaans, en heel goed verstaanbaar

Moment van schrijven is het23 febr, maar de sfeer in de groep is uitstekend, en de beide heren doen meer dan hun best om het ons naar de zin te maken

Tot zover even, zo snel als mogelijk het volgende verslag van de rit door het Kruger park.

Groetjes Elze en Gre

Irene, Harold en Alyssa

Ben erg benieuwd hoe de waterval eruit ziet. En Gods Window zegt natuurlijk genoeg, lijkt me echt prachtig.

Irene, Harold en Alyssa

Wat een toeval, krijgen net een kaartje binnen met allemaal watervallen waaronder de Berlin Waterfall ;-) errug mooi hoor. Alyssa was ook erg blij met haar kaartje ;-)