elzegrekruiter.reismee.nl

Ezulwini Game Lodge

Donderdag 16 febr.

Na een prima nachtrust gaan we op reis naar St. Lucia, en zullen daar een boottocht maken om nijlpaarden en krokodillen te spotten, en we hopen een flink aantal mooie vogels te kunnen zien.Heel veel hebben we dan ook gezien, alleen de krokodillen waren wat aan de kleine kant, en we hebben dan ook alleen maar de ogen boven water gezien, dus dat was een beetje jammer, voor de rest een prachtige boottocht en evengoed veel gezien.

Daarna terug naar de Lodge om een spelletje te Keezen (mens erger je niet met kaarten) Ik had echt in dit spel deze keer niets in te brengen omdat Harma mij nogal dwars zat, en daarom heb ik haar maar gekleed en al het zwembad ingegooid Het eerste wat Harma zei toen zij weer boven kwam: MIJN PEUK IS UIT. gek he ?

Maar ik realiseer mij terdege, dat ik nu een probleem heb, als jullie Harma een beetje kennen dan weten jullie ook dat ik hier niet mee weg kom, maar dat zien we dan welk weer hoor.

Na dit spektakel hebben we toch weer lekker metelkaar gegeten en een gezellige avond gehad, en s.avond lekker op tijd naar bed om uitgerust te zijnvoor de reis van 510 km naar Drakenberg

Wij groeten jullie, Elze en Gre

Reacties

Reacties

fam Basjes

Hahahahahaha...........zo te lezen vermaken jullie je erg goed!!!! Nou nog een weekkie......dan zijn jullie alweer thuis!! T gaat best hard!!! Geniet er nog maar lekker van.........

Groetjes van ons

Irene, Harold en Alyssa

hahah die Harma, dus je kijkt nu de heletijd over je schouder wanneer ze opduikt? hoop dat jullie nog krokodillen zien in al hun glorie en niet alleen die oogjes boven het water.

Irene, Harold en Alyssa

haha die Harma, pas maar op Elze, hou haar goed in de gaten.

foveldhuis

Beste Gre en Elze
geniet nog maar even fijn dat jullie het naar de zin hebben.Gisterenavond hebben mijn vriendin en ik met de buren het spel keesen ook gedaan dat was gezellig ik vind het ook een mooi spel we doen het een keer in de maand in de winter de volgende keer is mijn vriendin aan de beurt de vorige keer was het bij mij.Vanmiddag heb ik gefietst het is mooi zonnig wel koud,groetjes Fokeltje

nettyen piet

hallo Familie kruiter de ries verslagen gelezen
WaT fijn dat het daar zoo mooi is
En dat jullie fijn van de natuur genieten .HET is van
natuur even wat anders Nu allemaal de groeten daar. EN de groetjes van ons dooi

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!