elzegrekruiter.reismee.nl

Laatste etappe

Vandaag is het Dinsdag 28 febr. lekker geen wake up call, maar opstaan wanneer we zelf willen. Heerlijk gebruik gemaakt van het ontbijtbuffet, lekker geroosterd broodje, eitje er bij enz. daarna op het hotel terras koffie gedronken en om een uur of half tien met de "rode lijn" sight seeing bus door het centrum en dan richting Tafelberg. We hadden een dagkaart genomen, dus konden in en uitstappen waar en zoveel als wij maar wilden, en dat hebben we dan ook gedaan We haden al een beetje vermoeden dat de tafelberg niet zou lukken i.v.m mist en laaghangende bewolking zodat dit geen optie meer kon zijn, en inderdaad heel jammer maar het zat er niet in, boven alles potdicht van de wolken, dus maar de volgende bus weer gepakt en bij Waterfront weer uitgestapt. Waterfront is een gebied, erg touristisch, en echt van alles te beleven, gelukkig scheen de zon af en toe flink door de wolken heen zodat het lekker weer was. Allerlei shops bekeken, drankjes op de terrasjes gedronken, en om een uur og half een op een terras geluncht Tijdens onze lunch stonden buiten het terras een tiental mannen die Afrikaanse liederen gingen zingen, en dat zijn dan echt van die kippenvel momenten, geweldig mooi en zuiver. Na de lunch zijn we het gebied in gegaan, en het leek wel een feestdag, op diverse plaatsen stonden Afrikaanse zangers en musikanten hun kunsten te vertonen, echt zo gezellig, en geen moment van verveling, de tijd vloog zomaar voorbij en moesten we de bus pakken naar ons hotel, daar aangekomen werd het flink donker en begon het te regenen, Vanavond gaan we met een deel van de groep weer in datzelfde gebied Waterfront uit eten, en morgen als het goed is gaan we naar het Robben Island, het eiland voor de kust waar Nelson Mandela een aantal jaren gevangen heeft gezeten, we zullen zien wat het is, men zegt dat we ons er niet teveel van voor moeten stellen, maar ik denk dat het meer gaat om de geschiedenis dan om sensatie. Maar wat er morgen allemaal staat te gebeuren zien jullie morgen in ons laatste reisverslag van deze vakantie, we hopen op mooi weer zodat we de tafelberg ook nog even mee kunnen pakken. Vriendelijke groet van ons uit Kaapstad Elze & Gre

Irene, Harold en Alyssa

Klinkt heeel relax allemaal, geniet nog van het mooie weer en het uitslapen ;-)

gina

geweldige fotos en goed uitgelegde verhalen net of je erbij bent mooie vakantie dus nou morgen goede reis terug gr gina

jakob en elly

wat een prachtig land .mooie foto,s een prachtige ervaring ,nu maar na genieten en een goede reis terug
groetjes Jakob en elly